Batman - Arkham Asylum

Jag lånade med mig Batman från Oskar nu när jag åkte hem!
Han spelar det ändå inte. Han har inte insett att det är BRA!!! :o)
Så var han så snäll också så jag fick låna med mig hans xbox-hårddisk som jag sparat spelet på - så jag slipper börja om hemma på min egen xbox. <3
(Ja han har två xbox, så han kan fortfarande spela - annars hade det juh inte funkat, hahah)
Nu har jag spelat spelet lite igen då. Och har fortfarande bara kommit 27% på vägen.. hummn... Men det är juh bra, då har jag en del kvar att spela! :o)
Egentligen så är juh Batman inget speciellt... Inte i mina ögon iaf. Spelet däremot är kul. Och tjejerna i den är så klart bäst!
Brudarna som hoppar runt väldigt lättklädda och visar trosorna... Och kaxiga är de. Me like.



Poison Ivy är cool. :o)
Men Harley Quinn är fan bäst. She's got some attitude! ;oP
Hon är fan nästan min idol! Hahah...



Me love...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Johanna

Posion Ivy ska man ju lätt cosplaya som! :D Fast Harley Quinn känns lite mer ok, eftersom hon ändå har liiite mera kläder på sig. o__o''

2009-10-25 @ 16:25:37
URL: http://fruitloops.blogg.se/
Postat av: Oh Mira

Jag hade lätt klätt ut mig till Harley Quinn (eller Poison Ivy) nu på Halloween om jag bara hade haft en snygg dräkt för det.... :oP

2009-10-26 @ 11:19:20
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0