Är man lat så...

Inget jag skulle gå ut i - i vanliga fall - men i söndags efter Wallmans och lite alko så var man juh lite seg och bakis. Inte så farligt bakis men desto segare.
Så när jag skulle ut på kvällen och handla godis bara orkade jag knappast göra iordning mig och hitta något avancerat att ha på mig. Så det fick bli att dra på sig jeansleggings bara och en tröja och kofta.
Oskar tyckte det var lite slampigt!? :oS
Jaja...

Annars så bestod söndagen mest bara utav en massa spelande och serier... som vanligt. :o)
Ja Oskar var juh iofs och hämtade bilen i stan - och handlade mat på en gång. Jag satt kvar och spelade!
Kändes skönt att bara sitta å spela medans han fick åka å fixa käk, laga det och servera mig i soffan! ;oP
Skönt att bli servad ibland! :oD
Fast annars tycker juh jag av någon konstig anledning om att serva honom... Don't know why!?

Nej usch, nu har jag ångest för den där hemska outfiten - att jag visade mig ute så!! Även om det bara var en kortis till ICA och tillbaka hem (till Oskar)... uschh uschh... :oS
Så jag egentligen inte borde lägga upp bilden - men vaffan... Har man varit en mupp så har man. Står mitt kast!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0