Äntligen igång med att se Rome!

Idag har det varit en riktig slödag!
Men det tycker jag man får ha på sn lediga dag!
Ska juh faktiskt jobba under helgen nu så...

Har iaf varit ut en sväng på stan, även om det blev lite sent. Just när jag skulle gå kom Oskar online och jag ville veta hur han hade det i Malmö. Men jag kom iväg sen iaf. :o)
Gick och shoppade lite på stan. Bytte storlek på ett par skor som jag köpt för stora innan... (får visa dem sen...) Och kollade på kläder och prylar, fast köpte inga.
Mat handlade jag - och shitload of skräp! Chips och godis! :o/ MEN det ÄR tillåtet när man har mensvärk! Så det så! Hur ska man annars trösta sig!!? :oS

Sen har jag plöjt mig igenom halva första säsongen av Rome! :oD
Duktigt av mig tycker jag! Jag är juh så himla dålig på att kolla på serier ensam, även om jag tycker om dem... Och den här serien har bara legat och väntat på mig i en evighet nu!
Imorgon efter jobbet får det väl bli andra halvan då! ;oP

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0