World Series of Poker

Och så tänkte jag skriva detta förut men glömde. Så gör det nu. Var så glad! ;oP
Vi kollade juh på poker häromkvällen, World Series of Poker.
Min favorit (av de 9 kvarvarande iaf) vann juh såklart, Joseph Cada. :o)
Yey!!



Joseph Cada                                     Tom Dwan


Fast Tom Dwan är min favoritspelare egentligen - men  nu var juh inte han med...
..tyvärr, för han är rolig att titta på han. Han gamblar minsann... och är inte en sån där tråkig stel eller kaxig typ.

Men jaja, kul för Cada att vinna shitloads of money. Kul, jättekul, verkligen!
Hade varit fan så mycket roligare om han hade kunnat dela med sig lite av det till mig! Jag menar, det var juh ändå tack vare att jag hejjade på honom som han vann!! Eller hur... hallå... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0