Vägra vinterblekhet... :oS

Efter jobbet idag kände jag att det var dags för lite solning!
Kände mig så äcklig vinterblek... :o/
Så fick bli 12 minuter i stå-upp-solariet.
Sen hem...



Hade faktiskt handlat lite på min rast idag. Japp, faktiskt. Tänkte att jag skulle få i mig mat idag!
Och så tänkte jag att jag skulle få adventsfika också - även om det blev för mig själv bara. :oS

Lussekatter, clementiner och julmust.


Och tro fan att jag smällde i mig hela påsen med lussekatter! Jag är helt sanslös! De var juh inte ens särskilt goda... :oS Och nog kände jag mig som en badboll efteråt... :o/

Och nej, det där var inte ens det enda jag åt idag... åt Subway-macka både till lunch och middag... Ja, ni vet det hrä som jag är proffs på - varierad kost. :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0