The Small Indoors

The Small Indoors skall jag gå på imorgon efter jobbet!
Med Jenny.

Först skall hon möta mig nere i Södertälje efter jobbet. Så ska vi gå och käka nåt, pizza antagligen.
Sen åker vi upp till stan, till Söder.
Och så blir det Depeche, Depeche, Depeche hela kvällen... :oD
Ska bli skönt att få höra bra musik...
Ska bli skönt att gå ut - var juh ett bra tag sen...
Och ska bli gott att dricka lite rödvin, cider, öl, what ever.. fast bara några glas. :o)
Siktar inte på en karatefylla - utan lyssna på musik, snacka lite skit, ta nåt glas och så förmodligen blir det en tidig kväll...
Har inte riktigt klurat ut sovplats än. :oS
Erbjuden att sova på Jennys soffa men det lockar inte jättemycket.
Fast åka ända till Södertälje vet jag inte om heller, så får se.... men det lär väl bli det sistnämnda där skulle jag tro... :oS
Sen om jag nu skulle lyckas bli lite på lyset av nåt enstaka glas så är jag som tur är ledig på torsdag!
Och faktiskt ledig resten av veckan!

Börjar:
den 4 november 2009 kl. 19:00
Avslutas:
den 5 november 2009 kl. 01:00
Plats:
Papa Grappa
Gatuadress:
Hornsgatan 80, T-Mariatorget (utgång Torkel Knutssonsg)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0