The Mission UK - Wasteland

När jag åkte till Nacka i onsdags så lyssnade jag på min musik i hörlurarna på vägen. Och så kom det en gammal bekant på tåget. Nej jag pratade inte med honom - men blev ännu mer påmind om den gamla goda goth-tiden...

Jag saknar de mörka klubbarna, den bra musiken.
Måste besöka nåt alternative-ställe snart! Måste.

Lyssnat på en massa bra musik igår när jag städade också. Och så nu på morgonen.
Här kommer en så jävla bra grupp, The Mission:


Åhh jag behöver upptäcka NY (åtminstone för mig ny) bra musik. Alternative-musik that is. Men hur... orka plöja igenom tonvis med skit för att hitta guldkorn!? Jaja, får väl se...
Så mycket lättare om man kan få lite tips ibland av folk, hör på klubbar etc. Men tjaa...

Nu ska jag snart åka iväg och jobba iaf.... kul, kul...
Fast först ska jag dammsuga och diska lite, puffa kuddar etc. ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0