Söndagsmys?

Söndagen tillbringade jag i Nacka, hos Oskar. Lämnade inte lägenheten på hela dagen.
Oskar däremot var iväg en sväng - köpte lunch och ett nytt spel, igen. Detta medans jag städade. :oS
Så efter att ha käkat sushi så bestod resten av dagen och kvällen av Dragon age!
Oskar spelandes, jag tittandes på.
Var väl roligare att titta på detta iaf än Oblivion - förmodligen för att jag såg från början och hajjade vad som pågick.
Så helt okej spel så.. men RPG är väl egentligen inget för mig, att spela själv. Tror jag. Har inte direkt testat heller iofs men det är inget som intresserat mig värst. Jag gillar att döda folk! ;oP

Jag såg iofs inte allt... men hängde med tillräckligt i storyn ändå, trots att jag råkade somna i soffan!
Jag som aldrig sover på dagarna vart helt utmattad och så trött att jag efter maten var tvungen att krypa in under en filt - och så sova en stund då, eftermiddagslur. :oS
Så den städning som hade påbörjats medans Oskar var och handlade blev aldrig ordentligt utförd... Nåja storstädning kanske nästa gång istället då... kanske, vi får se... Om jag har lust. Och om någon förtjänat det.

Mmm lite suris kanske över några illa valda "skämt"...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0