Snacka om att må dåligt!

Igår var jag juh ledig.
Och låg i sängen hela dagen och kollade på Heroes.
På kvällen tog jag mig till slut iväg till affären och handlade lite! Välbehövligt, mådde verkligen inte bra och näringsbristen gjorde väl itne saken direkt bättre!
Så blev det tacos! Och lite lösgodis.
Mer serier.. och sen lite chips på natten. hahah.. ja faktiskt bara lite 2 x 40g bara! :o)
Efter tacosen mådde jag INTE bättre än innan när jag var starving! Mådde bara sämre! Så dåligt faktiskt att jag nästan började grina! Ville bara kräkas. Fan, 2 jävla tortillas bör man juh orka utan att bli sådär!! :o/
Blev en massa tacos över iaf.. vilket betyder matlådor till jobbet! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0