Provat spela lite RPG; Dragon Age

Testade då till slut att spela lite Dragon Age igårkväll.
Jag har juh aldrig varit direkt intresserad av RPG. Inte trott att det skulle vara något för mig. Men fått för mig nu att jag skulle ge det en chans... vem vet...
Jag menar en gång i tiden trodde jag att jag inte gillade skjutspel!!! :-O Och oj så fel jag hade på den punkten! Hahah...

Jag skapade då min karaktär.
Så klart en tjej. Och en warrior elf fick det bli... så klart. Det är jag. ;o)



Sen vare till att börja spela, efter att ha modifierat utseendet på henne en del...
VARFÖR KAN MAN ALDRIG NÄSTAN HA LÅNGT HÅR NÅNSTANS, VAFFAN... COM'ON... :O(

Jaja iaf... Jag måste säga att jag kände mig något blond när jag började spela.. för jag fattade inte så mycket. :oS Jag orkade inte lyssna och läsa och vara uppmärksam... Jag vill juh bara ha action... :oS
Och jag bara valde grejer i menyn på måfå utan att orka kolla runt och läsa... ehhm ja...
Och på det så kommer juh att jag har kasst lokalsinne och inte hade riktig koll på vart jag var och vart jag skulle, eller vart jag hade varit... :oS
Vart ganska så trist faktiskt...
MEN jag får väl testa spelet lite mer... kanske, kanske, kanske jag kommer in i det sen... ehhm.. vem vet. :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0