Oslagbara gitarrskills... ;o)

Ja, jag skulle återkomma och uppdatera vare ja...

Så.. i lördags kom Daniel över och underhöll mig.

Han skulle show off lite med gitarren också tänkte han väl, eftersom han varit iväg och tränat med en polare... men tjii fick han när mina gitarrskills visade sig vara oslagbara. ;oP
Men okej.. ehhm host advantage!?
Ehh mmm... heheh... ;oD

Och efter lite Rock Band fick det även bli lite Lips!
Jag köpte några nya låter också, orka sjunga samma skitlåter gång på gång...
Mina grannar älskar nog ylandet... men who gives a shit... ;oP
Sent blev det!! Hahah sjunga på natten...
Konstigt de inte ringer störningsjouren... "Tror de plågar djur i grannlägenheten!!?" *flin*
Fast klart, sjunger juh inte så högt... nån måtta med plågeriet får det juh va... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0