Kaoma - Lambada

Den här låten håller nog för evigt! :o)
Även om texten kanske egentligen inte är den muntraste så, så är låten glad och det börjar genast rycka i musklerna. Vill dansa!


Och minnen, oj!
Den kom juh när jag var i ungefär den där åldern som barnen i videon!!?
Och nog relaterade jag till detta! ;oP
Det är juh jag och min första kärlek det där... hehh, nästan iaf. Likt! ;oP
Jag älskade den här låten och jag har alltid älskat att dansa! Så visst lärde jag mig dansa lambada också! (även om vi kan spekulera i hur mycket det i den åldern liknade "the forbidden dance"!? hehh) Och skaffade en vippig kjol. Och en gul. :o)
Mmm... vad saker var lättare på den där tiden! Eller var dom det? ...Mjoo det var dom faktiskt!!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0