Idag fick jag nya skor! ♥

Så imorse vare jobbdags igen.

Nya skor fick jag idag! :oP

Jag på jobbet:


Vad tycks om de nya skönheterna??


Och så var det träningsdags efter jobbet!

Väl hemma igen vid halv tio typ, några mackor och sedan spela lite Vegas! :-O
Japp dags att köra lite! Var juh några månader sen jag spelade R6V2 sist!
Tyvärr måste jag säga att det inte var så himla kul... :o/

Så jag övergick till att glo serier istället! :oP

Nu börjar det bli läggdags här snart.
Imorgon skall jag öppna och stänga butiken... och sen ska jag iväg direkt efter jobbet och lyssna på bra musik, dricka något glas alkoholhaltigt... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0