Home sweet home?

Imorse när Oskar klev upp ur sängen och drog till jobbet höll jag på att frysa ihjäl nästan. :o(
Han är så varm och mysig, så jag hade sovit jävligt gott hela natten kan jag säga! Somnade också som en stock på kvällen! Så tråkigt att han var tvungen att sticka till jobbet, borde ha bundit fast honom och tvingat honom agera som min privata värmekudde! :oP Nåja, han tog iaf fram en extra filt och bäddade över mig innan han åkte iväg. :o)
Men varför måste det vara så kallt för!!? Hatar Sverige fan! :o(

Sov en timme till. Och så klev jag upp, städade lite.
Bäddade, plockade undan i vardagsrummet, puffa' kuddarna i soffan, diskade och plockade i köket och så städade lite snabbt i badrummet med.
Snabbstädning på morgonkvisten!
Konstigt att jag blir så där på städhumör hos honom!! Men nu hade jag inte tid till någon storstädning... 

Var tvungen att dra iväg till jobbet, trots att jag egentligen är ledig ända till onsdag!
Personalmöte idag!
So iväg då...


Efter 3 timmars personalmöte vare dags att dra hemåt sen...

Home sweet home..?
I wish, att det kändes så... :oS
Men just nu har jag bara en stor jävla längtan efter att få fixa!
Jag har bott ovanligt länge (för mig) på ett och samma ställe nu!! Och lägenheten är ommålad och tapetserad och fixad...
Visst känns det väl "hemma" här... men jag behöver ett nytt projekt juh! :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0