Försökt värma mig lite...

KALLT IDAG!
Man fryser juh ihjäl...

Jenny var nere i Södertälje idag och vi kikade lite på hennes nya lägenhet, som hon fick nycklar till igår. Inflytt blir först om 2 veckor. Lägenheten var väl bra planmässigt och så, bra läge - jättenära där jag bor, bara ovanför backen. Men den var inte alls i bra skick, lite nedfallen kan man nog säga. Dock blir det stammbyte där nästa år, så då fräschas det väl upp en del också...

Sen så bokade jag tvätt-tid till imorgon. Äntligen tvätt..??
Och så gick vi ner på stan och kollade lite i affärer, på prylar och böcker och så...
Käkade kebab...

Så åkte Jenny hemåt och jag gick och värmde mig i solariet!
Tror jag råkade ut för ett trasigt solarium IGEN! :o( Blev bara sådär halvvarmt och man var inte ens svettig efteråt! No good. :o(
Efter det var det dags att simma lite! Träna måste man juh också...
Idag var det vattengympa i motionsbassängen, bredvid där man skulle simma! Störande! Jättehög musik, så ingen lugn och ro direkt. Och värst av allt var att det var jobbigt att simma för att de gjorde juh så det kändes som man badade i äventyrsbadet med vågor när de guppade och flaxade runt där!!! :o(
Bastu efteråt var iaf varmt och skönt!

Efter träningen gick jag och handlade lunch till imorgon - för jag fick en extra jobbtid imorgon! Skall jobba på DS inne i stan hela dagen.
Så ingen tvätt imorgon heller... :oS
Jag köpte en bok också! Får se om den är nån bra...

Nu är jag trött och frusen... har bäddat ner mig.
Skall se lite Heroes innan jag somnar, tänkte jag. Börjar på säsong 4 nu då! :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0