Försöker iaf...

Igår fick jag då lov att sjukanmäla mig.
Oskar: "Du ska inte åka till jobbet"... nej nej okej...
...ingen inventering för mig då, som vi skulle börjat med. De andra får sköta det då - det här året... Jag inventerade förra året, så behöver iaf knappast nån genomgång. Får hjälpa till med det som finns kvar att göra sen när jag kommer tillbaka igen, om de ej är klara.

Oskar var också hemma - jobbade hemifrån.
Hade snubbar som kom och fixade med bredbandet så...

Jag var så pass hurtig iaf att jag duschade, sminkade mig och gick iväg till affären! Jag var så jävla sugen på en massa godsaker så jag jag kände mig tvungen att gå och handla...
Hur jävlig som helst orkar man inte se ut i längden...
Försök iaf att se fräsch och frisk ut!! ;o)



Och så tog jag bara en bild. Och den blev suddig. Vad är det med mig... så här får man inte hålla på - oavsett om man är sjuk, vaffan...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0