Därmed Pasta!

När jag känt att jag bråkat klart med Oskar om att han borde gå till pizzerian - och samlat krafter nog för att orka byta om så gick jag då till slut iväg och handlade käk...



Strumpor på strumpbyxorna är skönt när det är kallt! Hello Kitty!



Den här gången gick jag till ett (för mig) nytt ställe och köpte pizza.
Därmed Pasta.
Oskar hade testat och påstod att det var godare därifrån...

 

...och han hade rätt.
Det var väldigt goda och fräscha pizzor!
Typ tomt på stället men det kanske är för att det var dubbelt så dyra pizzor...
Men men.. fräscha råvaror, snygga lokaler. Lite lyxigare pizzor helt enkelt! :o)


Jag undrade när Oskar skulle passa upp på mig...!!? Så som jag passar upp på honom!
"När du jobbar hela dagen och jag är ledig."
Ahhmen bra, då kommer du till mig i helgen alltså!!? ;oP
Men nej, det var inte så han menade....  :o/
;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0