Åter jobb!

Fredag. Dags för mig att jobba igen!
Efter att först ha varit sjuk och sen ledig - i nästan 2 veckor! Kändes jättekonstigt att gå till jobber igen då. Fast faktiskt lite skönt också.

Eftersom jag ätit så dåligt dagen innan var det juh en glad överraskning med bullar på jobbet!
Jepp, slängde mig på dem, hahah... ;oP


Har en nyhet också från jobbet... men det skriver jag nog om senare... ;o)




Det gick rätt smidigt ändå att komma tillbaka till jobbet. Skönt. :o)

Efter jobbet sen fick jag skjuts till stan av Daniel som tittade förbi...  för att hämta en grej han glömt hos mig.
(Jag tycker faktiskt verkligen om att få besök på jobbet!!) :o)

Mötte upp Jenny på stan då och vi gick och käkade lite mat.
Och det var jättesmarrigt. Min kantarellsås var speciellt god! :o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0