Adam Lamberts bögkyss på scen!

Det omtalade framträdandet på American Music Awards av Adam Lambert (som kom 2:a i American Idol).


Tycker nog att det kändes väldigt tydligt att han var ute efter att shocka.
Jag blev inte det minsta shockad, som vanligt. Är nog rätt svårt att shocka mig.
Men jag tyckte nog inte det där var så farligt iaf. Kändes mest bara tråkigt att han inte kändes speciellt naturlig på scenen och därmed var inte framträdandet så bra.
Skulle lagt mer krut på att bli bättre på scen istället för att fnula på vad som skulle shocka publiken riktigt mycket och skapa rubriker.. men visst, rubriker har han juh fått nu...
Måste också säga att "bögkyssen" var väldigt nice... me likey! ;oP


Och ja jag håller med om dubbelmoralen när man censurerar bögarna men tjejer får fritt hångla upp varann och visas upp...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha jag säger som dig! Bögkyssen var väldigt nice :P

2009-11-24 @ 13:29:12
URL: http://ssssofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0