A night at the museum 2 och Sunshine cleaning

Måndag igen... och alla andra börjar jobba, förutom jag... som är ledig ända till fredag.. :oS
Kommer få världens sämsta lön i December, seriöst. Panikar redan. Hur ska det gå... Uschh... :oS

Tillbringat dagen med att snacka med Jessica. :o)

Och sedan har jag målat lite hos Jenny. Jag är faktiskt duktig på sånt!!! :o) Och så är det kul...


Sen eftersom jag fick pengar in på kontot av en snäll sugardaddy så lekte jag big spender och åt middag på McDonalds... hehhe... ;oP
Lite snacks köpte vi också. Godis måste man juh ha till film! :o)
Kollade två rullar hemma hos Jenny.


A night at the museum 2 var ungefär som ettan. No surprises. Varken bättre eller sämre egentligen. Bara en komedi bland många.

Sunshine cleaning tyckte jag var rätt bra - fram till slutet. Sen vart jag besviken. Slutet kändes abrupt och tråkigt. :o/

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0