Varit duktig på jobbet, orka va duktig hemma med!!?

OJJJ vad trött jag var imorse!! Man sk ainte sitta uppe till två, halv tre, eller vad det nu var - när man ska öppna butiken dagen efter!
Men jag kom juh upp iaf och var där i tid.

Vart väldigt duktig på jobbet med. Jag skrev av 7 jäkla sidor med skor idag... lagade plingklockan som inte funkat på månader... gjorde plats för nya skor som kommer imorgon... avslutade projektet de börjat med igår med att göra om på dam... hängde upp nåra vepor... organiserade lite... och ja det gamla vanliga med sälj, kassa, varuplock, städning osv... Duktig, duktig...
Och så ska jag jobba imorgon iaf, trots allt... jaja...
Ledig helg sen iaf. Och får sluta tidigt på fredag. Nice. :o)

Solat efter jobbet idag. Var juh 1½ vecka sen jag besökte solariet sist. Så dags..

Borde laga mat nu... men är lat... eller tjaa det är tråkigt att laga mat till sig själv bara. Men måste verkligen. Behöver juh matlådor till imorgon och fredag med. Rycka upp sig kanske... upp ur soffan nu!! *suck*

Sen vill jag spela.. men borde fan sova tidigt idag!!!
Så vet inte om jag vågar gå in på boxen... hummn...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0