Tänka efter!?

Gårdagens...
Rosa och rött ihop!?
:oS
Så kan det bli när man är tvungen... tänker man inte efter vad man greppar med sig för kläder när man åker iväg så... Kan juh inte gå och frysa heller...


Åkte till jobbet från Nacka igår morse. Fick dra vid kvart över sju på morgonen... Det i sig var väl helt okej faktiskt.
Men att ha sovit bara 5 timmar, om ens det.. det kanske inte var så jävla bra...
Har juh dock bara mig själv att skylla! :o(
Och tyvärr har OB också mig att skylla - för att han inte fick sin beautysleep heller (ite för att han behöver nån)...
Jag som höll oss uppe och ville snacka halva natten.... :oS

Jaja jag kom juh upp ur säng iaf.
En buss senare än tänkt men jaja... Då blev det till att ta en rask promenad från Slussen till Södra. Drygt 15 min. Inte så smart i 11cm höga klackar och kort kjol... 
Sen på det jobba, i klackar...
Värsta skavsåren och blåsorna på mina fötter nu.
Värst på tån... det svider när man kommer åt det - vilket man gör nästan hela tiden.  :o(


Syns knappt nåt på bilderna men jaja, det var halvmörkt så var tvungen att använda blixt - som i sin tur bländar bort allt...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0