Konsert

Igår var vi på konsert med Caroline af Ugglas och hennes kör - Kör för alla.
OB's mamma sjunger i kören och jag gillar Ugglas så då gick vi när man nu fick inbjudan... :o)

Vi blev sena, kom dit när det just började.
Plockade upp OB's bror med flickvän på vägen - vilket jag inte visste om. Nån som glömde nämna det... Förstod det typ när vi svängde in där brorsan bor... Gissa om nån blev nervös då, mmhhmmm... dåligt förberedd och ja bara jag... jag blir supernervös när jag ska träffa nya människor! Är juh så blyg. Satt typ bara tyst hela vägen sen. Bra intryck antagligen men jaja.... vad ska man göra.. :oS Dom får väl tycka att jag är värsta muppen då... :oS




Det var asvarmt inne i Berwaldhallen. Mycket folk. Man höll på att smälta bort typ...

Cutie vill tyvärr inte va med på kort... men han är söt ändå. ;oP


Efter konserten fick man då träffa mamsen igen också. Nästan lika nervöst den här gången. Vill juh inte hon ska hata mig och ja... :oS Så jag sa nog inte så många ord då heller... Jag är en mupp. hahah...

Konserten var juh bra iaf. Trevligt trevligt..
Inte för lång heller, lagom många låtar. Skönt. :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0