Tillfälligt nummer.

Förresten - om jag inte svarar i telefon de närmaste dagarna , eller ja det inte går att ringa till mig då - så är det för att mitt telenummer är avstängt!
Ja jag har varit klantig och dum och glömt betala räkningen i tid. Pinsamt ja. Men den är betald nu iaf och bör börja fungera snart nån gång igen.....
Tills dess går jag att nås på ett annat nummer - som jag dock INTE tänker skriva ut här. Kontakta mig på nåt annat sätt om du inte skulle ha fått det nya numret!!!
Jag kan inte ringa ut från det tillfälliga kontantkortsnumret eftersom jag inte har lust att ladda den med onödiga pengar,  så ja jag lär inte ringa dig det närmaste.... hehh... Hör av er ni om ni vill höra min ljuva stämma... *Flin*

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0