Smidigt raggande på XBL!

Ja det raggas juh för fullt på Xbox LIVE.
Och gamernördarna, dom vet verkligen hur man väcker intresse hos tjejerna! *stor ironi*
Menar "Hi sexxxy"... Ehhm brukar det funka!? :oS
Vet inte ens hur många som vräkt ur sig "I love u"... och så har jag blivit friad till 3 gånger iaf, vad jag minns så här på rak arm.
Annars kan man få såhär roliga bildmeddelanden också! (varning, kolla inte länken om du är känslig!!!) Följt av en vänner-förfrågan! Jag undrar just vad han hade förväntat sig för svar!? Skicka tillbaks en bild på (bitter)fittan kanske!? Ursäkta språket... Needless to say att jag nekade vännerförfrågan där och rapporterade honom. :oS
Eller  vad sägs om denna, från igår: "Do u wanna be my girlfriend tonight?"
Jag less och avdomnad, svarar totalt ointresserat "Suuure..."
"Oh shit, she actually said yes!!! That was the first time a girl said yes to me!" LOL - ärligt.... hahahaa ska man skratta eller gråta, tycker juh synd om grabbarna.... 
Men nej nu ska jag inte vara så hård mot spelnördarna!
Menar, vem vill träffa nån som INTE spelar!? No respect! :oS
Dessutom så äre faktiskt en jävla massa trevliga människor också på XBL och man har träffat en massa folk man tycker om...
Och även om jag blir fruktansvärt sur en del gånger och verkligen skulle må bra av att gå på nå anger management så tycker jag att det är himla roligt att spela och umgås med mina XBL-vänner - ja även om det kan verka som att jag bara är sur.
I love gaming and gamers... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Dylan

Haha, ja det blir ju en del uppståndelse när det plötsligt dyker upp en tjej bland alla finniga tonårsgrabbar på Xbox Live. Tråkigt att det inte är fler tjejer som spelar.

2009-05-27 @ 09:41:52
URL: http://geccod.blogg.se/
Postat av: Oh Mira

Mjaa jag vet faktiskt inte om jag kan hålla med där. Jag personligen tycker juh att det är rätt skönt att det är så få tjejer som spelar eftersom jag gillar betydligt mer att umgås med killar!!!

Blir lätt irriterad bara när det nån enstaka gång kommer in nån tjej och jag tvingas lyssna på hihihiii..

Därmed inte sagt att jag själv inte låter "tjejig" på XBL. (Dock så slipepr jag juh lyssna på mig själv så...) Har ingen aning hur jag låter eftersom jag inte kan höra mig själv - men vet att jag tyvärr svär som en.. jag vet inte vad.. :oS

2009-05-27 @ 11:54:44
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Hampus

Utan tvekan borde ju du kunna använda detta för att distrahera de små liven och sno ett par frags? :)

2009-05-27 @ 12:43:55
URL: http://www.hampushedin.blogspot.com/
Postat av: Oh Mira

Joo joo det kan funka ja... om man orkar. ;oP

Kan till och med funka med distraktion under klanmatcher. Hade en kille som satt en gång och skickade kärleksmeddelanden till mig mitt i ronderna under matchen. Hans lagkamrater tyckte väl inte det var så jävla kul tror jag... hahah..

Tyvärr så orkar jag inte va så ful så jag använder mig utav detta knep, blir mest ignorera oftast...

2009-05-27 @ 13:53:07
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0