Norge vann ja...

Jag befinner mig i Nacka.
Uppdaterar om helgen när jag laddat in bilderna från kameran och kan posta dem med. Det blir väl när jag kommer hem igen - vilket inte sker ikväll iaf.

Kort om Eurovision
Jag kan inte säga att fel låt vann, då Norges bidrag hörde till dem bättre - och man visste det redan innan att de antagligen skulle vinna.. Och även om Norge var hyffsat bra var de inte min absoluta favorit så jag vill knappast säga att rätt låt vann heller.... men ja, det var som vanligt många bra bidrag med i år.
Jag måste dock säga att Finland fick en oförtjänt dålig placering - sist!!
Så dålig var den faktiskt inte! Den var rätt bra..


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0