2v2 - och jag knäcker så jävla hårt! ;oD

Ja jag glömde att jag hade en hel del kul bilder från när vi spela 2v2 igår kväll.

Tobbe kom juh in å skulle kaxa sig... Så ville han att han å Metal skulle spela mot mig och OB (= HiGHSCoR3)... Visst. Han skulle minsann visa vem som va bäst. Men tjiiiii fick han när de två fick spö omgång efter omgång av oss! :oD














Ja eftersom jag bara är en tjej så kan det juh inte ha någonting med mig att göra om det går bra för mitt lag... nej nej. Eftersom det gick dåligt för Tobbe å Metal och bra för mig och OB så ville Tobbe byta lag. Dvs OB & Tobbe mot mig och Metal då. Jaja sure sure...
Vilka tror ni fick spö då - omgång efter omgång!!?
Muhahahahaaaaa....










Underskatta fan inte mig!!!
You're nothing without me... apparently!
You need me. Jupp så är det! I'm the lucky charm... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0