White chick...

Det syntes nog på "träningsbilden" hur jäkla blek jag är!
Så tänkte juh mig få lite färg nu då, varför jag gick till ett solarium.
Alla tjatar om att man måste börja lugnt och jada jada så jag var faktiskt duktig nu trots allt till slut och tog bara en 5-minutare till att börja med! Oj så duktig jag var nu då. ;o)

Försökte ta en bild i solariet med, för att minnas sen hur blek jag vart från början... men ja allt blir juh turkost där inne, så det vart juh inte så lyckat kanske.. hahhah... Kul bild blev det juh dock. :oP

Det sura är väl att även om jag lyckas få lite färg genom att pressa i solariet, så kommer ändå syster och Totto komma hem sen om några veckor från sin semester och bräcka en rejält.... :o/
De befinner sig förresten i Guetemala just nu....
...nej fortfarande inte ett dugg avundsjuk, inte alls....

Jag vill också åka utomlands!!!
Jag vill också åka utomlands!!!
Jag vill också åka utomlands!!!
*grinar lite* ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Becca

Hej, just nu pågår det en tävling i min blogg.

Titta gärna in hos mig och delta gärna!:)

http://beccanorman.blogg.se

2009-03-11 @ 20:46:37
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0