Vanish mot rödvinsfläckar!?

Jättekul shopping för min del då.
Har köpt rengöringsmedel för mattor!
Ja jag spillde ehhm "lite" rödvin på OB's (OB = Noobien) matta på nyårsafton. Så jag försöker att fixa den. Har använt ett rengöringsmedel jag hade för textilier sedan tidigare och det fungerade sådär. Hade behövt köra iaf en omgång till med den men medlet tog slut - och eftersom det var en gammal flaska jag haft länge vare lite kört att hitta samma igen! :o/
Nu hittade jag iaf Vanish mattrengöringsmedel! Köpte det och får väl testa det nästa gång jag åker till Nacka. Hoppas att det kommer att funka! Det står iaf att det ska funka på rödvinsfäckar.... we'll see, we'll see.... :oS

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0