Kvällens middag!

Nu har jag haft besök men de har gått hem dårå...
Det var A.R. som skulle bjuda mig på middag idag... och så blev det så att Jenniboy också kom över och åt och umgicks med oss. :o)

A.R. hade lagat mat medans jag var på jobbet, så först åkte jag hem till honom och hjälpte honom att få hem maten hem till mig.
Jag fick present av honom, en rosa! Det var ett halsband. Vet inte riktigt varför jag förtjänade att få en present men det fick jag nu iaf... :o)

Sen kom JB hem till mig då strax efter åtta, med skavsår av sina nya Ecco-skor, mmhhhmmm där ser man hur bekväma skor de har på Ecco... ;o) Hehheh...
Så jag var snäll iaf och offrade några av mina söta Hello Kitty-plåster till henne! Sorgen var stor dock, hahah...



Sen åt vi middag då.... A.R. hade lagat makaroner med köttfärssås.
Jag fick lite ideér på vad jag kan tillägga till min egen färssås nån gång kanske... :oP
Maten var god... :o)
Och jag hade en egen ingrediens att tillägga självklart! Riven parmesan på alltihopa så klart, hehh... ;o)

Efter maten var det dags för smoothies då.
Jag hade varit och handlat ingredienser, A.R. hade med sig mixer och JB fick lov att göra... Team-effort typ, hehh...
Och de blev JÄTTEGODA - och framför allt JÄTTEFIIIIIIIIIINA!!!! :oD
Rosa!! Och serverade ur mina snyggiga coctailglas.... ;oD
Jaaa needless to say kanske egentligen att - I loved it!!!



Efter smoothies så vare dags att spela lite istället... på xboxen alltså.
Blev först Lips och sen Rock Band. Jag sjöng så klart på Rock Band, ingen annan som ville... och jag hade inte trummorna hemma (de är fortfarande hos OB/noobie efter nyår) så fanns inte så mycket att välja på...



Ja och det var den kvällen typ... :o)
Trevligt, trevligt...

Här är en muppbild också på mig med halsbandet jag fick av A.R.
Det är ett hjärta... man kan öppna det och ha i nåt, en bild eller så...
Var juh verkligen snällt av honom att köpa en present till mig... men som sagt, vet inte om jag riktigt förtjänar det... men jaa TACK...







Och så avslutningsvis en till bild på mig själv... heheh.....

Var nån som önskade förut en bild på mig där jag inte ser sur eller seriös ut, så... here it is!!!
I'm the crazy lady! ;oP

NU borde jag egentligen sova... men vet inte riktigt om jag klarar av det riktigt än... får se, får se... :o)

God natt, kanske... ;o)
Eller ja hur som helst GOD NATT...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Amaar

Hellå! Sunshine :)

A.R. står väl för Amaar ;)



tack för igår kvällen :) det va nice!! hälsa Jenny från mig.

2009-03-13 @ 15:27:38
Postat av: Oh Mira

Tack själv... :o)

Ska hälsa...

2009-03-14 @ 12:57:00
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0