Kär i mitt ex!?

Hummn...
De som går och tror saker om mig och Jenniboy, mitt ex, är så ute och cyklar!
NEJ - jag är INTE fortfarande kär i henne!
Det fanns en anledning till att vi gjorde slut. Och den anledningen gör att vi inte kommer att bli tillsammans igen heller! Anledningen = Vi är bara vänner!
Visst det kanske är konstigt för många - men nu är det så, jag är vän med mina ex... och bara vän. Jag gör inga konstiga saker med mina vänner, ever! Dvs NEJ jag har inte sex med dem, gosar, myser, håller på....
Jag och JB har en speciell relation till varann, antagligen för att vi var tillsammans i 8 år... och nu är bästa vänner. Men vi är inte kära och vi strular definitivt inte. Vi är bara vänner... eller kanske inte "bara"... hon är som familj för mig, inte som en syster riktigt - men typ...
Jag älskar henne men INTE på det sättet...
Hur som helst, sluta spekulera och tro saker som inte stämmer!
Att jag skulle vilja ha tillbaka henne eller att jag skulle va kär i henne stämmer inte...
Snacka om att vara ute och cykla om man nu tror det... so moved on...

Ja bittert inlägg - men trött på det där nu....
Har fan annat att tänka på och göra, än att behöva förklara mig...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Amaar

oj oj Mira.... jag vet till vem har du skrivit det här :/

2009-03-23 @ 22:24:46
Postat av: Oh Mira

Hehh det är inte menat enbart till dig faktiskt...

utan till alla som har trott saker...

2009-03-23 @ 23:13:17
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0