Jaha, då var väl helgen över...

Helgen har spenderats i Nacka.
Inte mångra knop hare gjorts...  Glott på serier, American Idol och Sons of Anarchy.
Samt tittat på när Noobien spelat på sin precious PS3, Killzone 2. Det verkade faktiskt vara så pass kul att spela online att jag blev nästan lite sugen på att tjacka en egen PS3! Observera nyckelordet -> nästan! Jag skulle inte kunna svika min box (360) på det sättet! heheh...  Jag menar, min xbox och jag har en speciell relation till varandra! Det är en kärleksrelation! Ibland hatkärlek - men alltid villkorslös evig kärlek! :oP Och man sviker inte sin käraste va!?  Dessutom skulle det påverka skokassan! En PS3 är juh inte gratis... och jag måste juh ha råd att köpa fler skor, kan juh inte gå barfota heller! ;o) Låter det som jag försöker övertyga mig själv om nåt eller? Nääää....



Idag kom Noobiens mamma förbi hos honom, så fick jag träffa mamsen också... men sen blev jag utslängd när polarna skulle komma förbi! Vilken stil alltså.... *flin*
Åkte förbi hos M & S i Tullinge på hemvägen. Snacka lite skit... och hämtade min efterlängtade jacka som jag glömde på en fest i höstas, ja på fyllan så klart... Lagom till våren då! Skönt!
Har jag två "nya" snygga vårjackor då, den från i höstas som jag inte hann använda så mycket och så min fina beiga trenchcoat jag köpt nu, som det fortfarande är alldeles för kallt för att använda egentligen... men ibland är man juh envis... :oD
Kan det bli vår nu eller!?! På riktigt!!

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det var trevligt att du kom förbi en snabbis! Hoppas du kom hem ordentligt och inte blev allt för rädd för...hhhrrrmmmm, du vet vad... ; ) Hahaha! Det vore ju faktiskt synd att paja skokontot....jag menar även om man har två garderober fulla som måste man ju ändå ha mer! = P

2009-03-02 @ 08:28:03
Postat av: Oh Mira

Det är alltid trevligt att träffa er! :o)

Hahah nej det var inte så läskigt att träffa honom men lite obehagligt kanske när han tar på en... :oS



Jaa men hur långt kommer man på hundra par skor? Räcker juh ingenstans! It's like I have nothing to wear! ;oP

2009-03-02 @ 13:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0