Blondering

Håller på och färgar håret... eller ja blonderar dårå.
Lite uppfräschning var på sin plats!
Hoppas det inte blir lila igen, som sist... :oS
Jag har juh svart underhår och svart slinga i luggen... och det färgar av sig på det blonda ibland så det blir lila-aktigt.... :oS Men det är juh mest när jag färgar de svarta partierna det händer, så borde va lugnt idag, då jag bara kör uppfräschning av det ljusa nu.

Många har frågat mig hur jag får håret så ljust...
Jag använder Jane Hellens Ultrablond.
Den funkar absolut bäst! Tro mig - jag har nog testat alla blonderingsmedel som finns att köpa... och den här funkar bäst! Och det är inte direkt något minus att det är just den här som är billigast också! :o)
Dyrast är INTE alltid bäst!
Jane Hellen säljs tex på Willys och ICA MAXI....
Sen använder jag Matrix silvershampoo!
Det tar bort de gula och röda tonerna i håret....
Den säljs hos frisörer och kostar lite mer än de som finns på stormarknader och dylikt.. men funkar bättre också. Mitt hår har iaf inte blivit grått eller blått av det här - som det lätt blev med billigare varianter jag testat innan.

Jaa, hoppas mtt hår blir bra nu då.
Det får vi se imorgon... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0