Uppfräschning... och så middag ute ikväll...

Tjolahopp, då vare färdigjobbat för idag.
Var ganska fint väder, så jag bestämde mig imorse för att använda min höstjacka som jag nu fått tillbaka juh... Orkade inte vänta mer, har juh saknat den! :o)
Den är dock för stor nu... inte så värst kul... men tänker nog använda den lite iaf, tills det är tillräckligt varmt för den nya trenchcoaten jag köpt - som vissrligen också är lite för stor... ehh hummn, ja jag köpte juh en storlek för stor eftersom den var slut i rätt storlek. SÅ dum är jag, ville juh verkligen ha den just då.... jajja...


Har hunnit "fika" lite sen jag kom hem från jobbet.
Saltlakrits Plopp och apelsinjuice! :oP


Hade tänkt att träna nu egentligen men vet inte riktigt om jag orkar. Har så ont överallt av träningsvärk.... så tror jag skippar det.

Ikväll blire iaf middag ute! :o)
Ska gå ut och äta på en Libanesisk restaurang. Spännande, spännande - har aldrig ätit Libanesisk mat och vet ej heller riktigt vad det är, så vi får se.... Roligt iaf att prova nåt nytt.
Nu ska jag väl välja ut någon snygg outfit och försöka göra mig fin dårå. :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vem är den lycklige dejten??? ; P

2009-03-06 @ 08:57:42
Postat av: Oh Mira

Den lycklige dejten? Ingen är så lycklig att de får gå på dejt med mig! I don't date. I wish I did, but I don't. Vore juh kul att få gå på en proper date nån gång, but will never happen... :oS

2009-03-06 @ 23:03:28
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vem åt du romantisk middag med då? : )

2009-03-07 @ 08:56:33
Postat av: Oh Mira

hahah, jag åt romantisk middag med mina arbetskamrater! ;o)

2009-03-07 @ 19:06:45
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0