Tvättdag

"Imorse", vid elva, hade jag utvecklingssamtal på jobbet - och sedan personalmöte.

Sen så kom Jenny hem till mig och vi har haft tvättdag.
Spännande, spännande liksom....
Bläää... hatar att tvätta!!!

Medans tvätten fick sköta sig själva tog vi också en prommis till Lidl för att handla mat. Ja för tyvärr behöver man juh sånt med - även om man åter tappat matlusten... :oS
Hade inte tänkt att handla så värst mycket, typ inget. Men fick fan med mig två astunga fulla kassar hem! Vad ska jag med all mat till!!!!??? :oS

Willys som ligger/låg bredvid Lidl har juh brunnit ner... såg det först idag när vi gick dit, bara hört det innan.
Och ja det har juh verkligen brunnit ser man...
Trist.
Willys var juh fem miljarder gånger bättre än Lidl!




>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0