Tack för att ni finns!

Ja, ni vet juh att jag är världssämst på det här med att visa känslor! :o/
Men nu säger jag det på det här sättet iaf. Tack till mina vänner som ställt upp och lyssnat, och försökt pigga upp mig när jag mått lite halvcrappy och haft en överaktiv hjärna vissa dagar. Att ni lyssnat, försökt att tolka, vägleda och pusha mig i nån riktning, samt eventuellt förhindrat mig från att förvärra situationen... Jag uppskattar verkligen det. Och förlåt om jag låter som en trasig bandspelare som hakat upp sig när jag tjatar å gnatar....
Jag tycker iaf om alla mina vänner, även om jag inte visar det! :o)
Jag är juh trots allt mästare på att försöka dölja känslor.. ;o)

Puss å kram!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är förmodligen inte en av dom som du syftar på i inlägget men jag vill ändå säga att du alltid kan prata med mig, jag lyssnar mer än gärna!!! Du är en toppentjej på alla sätt och you know that I love you big-sis!!! Massa pussar och kramar till dig!!! <3 Du är bäst!

2009-03-23 @ 19:46:51
Postat av: Jenny

Puss å kram på dig också......... BI-atch! ;o)

2009-03-23 @ 21:50:03
URL: http://jenniboy.blogg.se/
Postat av: Amaar

det glädjer mig att jag kan finnas för dig och lyssnar o tjata på dig kanske? :P

men you know... jag har alltid tyckt om dig vännen!!

2009-03-23 @ 22:26:12
Postat av: Oh Mira

Men Sanna hjärtat, klart jag menar dig också. Tycker om alla mina vänner!! :o)

Love u biatches!!! ;o)

2009-03-23 @ 22:51:42
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Oh Mira

Men nu fåre nog räcka med den här varan, får lite kväljningar över mig själv nu, lite för sött ur min mun... LOL.. ;oP

2009-03-23 @ 22:52:21
URL: http://ohmira.blogg.se/
Postat av: Amaar

hoppas att den där människan skärpar sig.

2009-03-23 @ 23:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0