Sunklördag

Home sweet home.

Idag har jag kört sunkstilen, inte orkat att sminka mig ens...
Är jag förresten onormal som prioriterar högklackat framför smink? Jag menar, jag går oftast hellre osminkad än i lågskor.. vad nu de två sakerna har med varandra att göra.... hahah...
Hur som helst, här är några bilder på trötta och risiga mig från idag när jag jobbat osminkad - men i 8;5 cm klack. Ja, jag klarar av att gå i det hela dagen... 8.5 cm är inte SÅ högt....


Det var lite roligt idag att det kom in några kunder i vår butik och tågade fram till mig som var längst bak i butiken.
Så frågade de mig efter de högsta klackarna vi hade!
Hahah, snacka om att fråga rätt person!!!!!! ;oD
Jag kunde juh så klart svara på det direkt utan att tänka efter! Så jag visade dem snällt de högsta skorna vi hade (fjuttiga 10,5 cm), samt några andra par som var nästan lika höga.... och informerade om hur många centimers klackhöjd det var på dem alla.
De blev glada. Och jag blev glad att min besatthet av höga klackar kom till någon nytta! heheh... :oP

Nu då?
Fixa mat, antar jag.
Sen är det väl nästan en plikt att titta på Melodifestivalen....

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: sannie

fint hår :)

2009-03-07 @ 18:57:57
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men med högklackat så blir man faktiskt en helt annan person, man får bättre hållning, snyggare ben och blir mer sexig....och du är ju hur snygg som helst utan smink! ; )

2009-03-08 @ 14:03:47
Postat av: Oh Mira

Åååhhh tack Sannie!! :o) Och detsamma!!! :o)



Och tack tack Sanna, din lögnerska! ;o)

Men du har rätt, man får bättre hållning - eller borde få iaf. De flesta får nog det... men jag lyckas då fan att gå runt som en hunchback tom med högklackat!! ;oP

2009-03-09 @ 22:32:58
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0