Sprickfärdig!

Jag är så mätt så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Känns som jag ska spricka, sprängas.... vill kräkas, vill bara ååhhhh.... :o/
Maten fortsatte juh bara att komma in!
Jag var mätt efter första omgången med kallrätter!
Och så kommer de ut med varmrätter! Jaha jaja proppa i sig mer då...
Och så kommer huvudrätterna in! Say what, u freaking kiddin me?! Klarade inte av så mycket av huvudrätten, för mätt redan...
Och visste inte om jag skulle skratta eller gråta när de bär in frukt också sen...
Satt och åt i 2½ timmar... men det var trevligt, absolut! :o)


Var juh skönt att få åka bil hem med efteråt, hade nog inte pallat av att gå (rulla?) hemåt i mina nya högklackade skor när man var så mätt... Tack snälla. :o)
Det blev juh dom nya prickiga pumpsen ikväll! Med öppen tå... :oP Lämpligt i kylan!!? Nää kanske inte - men huvudsaken är väl att man ser bra ut!!? :oS


Så... Trevlig kväll och god mat - i överdrivna mängder!
Hey, ideé... Jag kanske skulle söka jobb på den där restaurangen!!? Jag lagar juh också mat för en hel armé när jag fixar käk... hehh...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0