Shoppingrunda

Hemma igen.

Idag har jag varit på shoppingrunda i stan, Stockholm.
Ja det blev inte så hemskt lång runda egentligen. Gick runt i SOUK-gallerian och tre andra affärer, sen fick det vara.
Hittade egentligen MYCKET... men sansade mig och köpte endast en grej! Det blev en kortarmad rätt så enkel helsvart bolero. Har velat ha en länge, kännt behov av en... så nu när jag hittade en - och till ett bra pris, så slog jag så klart till. :oP
Så hittade jag juh EN HEL JÄVLA MASSA skor jag ville ha, så klart - MEN jag var duktig och köpte inte ett enda par, WOOOOOW.... Helt otroligt för mig, faktiskt!
Men vill juh så klart säkert gå tillbaka en annan dag och köpa några, hehh...
Och en handväska hittade jag hos Jane Norman, som jag blev sugen på - får fundera på den...
Och så upptäckte jag att Pilgrim-halsbandet jag drägglat över även kom i rosa! Ohh ja... :oP Men duktig duktig, köpte inte den heller... än iaf. :oS

Tänk om man ändå vore rik... och kunde bara shoppa loss - allt jag vill ha, alltid... ;oP
Kanske inte vore så fel med en sugardaddy eller sugarmama iaf!!? ;o)
Synd att jag inte är sån... fan också...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0