Rosa Samsung Touchwiz F480.

Är väl dags för en ny mobil typ...
...men jag tycker att nästan allt som finns ute nu för tiden är rätt fult. :o(
Och så är jag juh totalt oteknisk!!! Så jag kan inte veta om en mobil är bra eller värdelös... :o(
Jag går enbart på utseende, det viktigaste. hahah...
Den här tycker jag är rätt så fin, på bild iaf. Var ganska länge sen jag såg den live i en affär... men den är juh rosa och allt, passar väl mig!?
Ska juh bara lyckas ragga med mig någon med mer koll än mig iaf till affären och kika, hur det nu ska gå... Totto är juh i Guatemala... Alla tjejer är otekniska eller har bara noll koll - och alla killar hatar att gå i affärer... :oS
Men ja, just nu är denna den enda intressanta mobilen jag hittat.
En rosa Samsung Touchwiz F480.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Erika

Du kan läsa mer om den här: http://www.operatorer.se/.

2009-03-15 @ 08:59:20
URL: http://www.operatorer.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0