Nej du får inte röra vid mitt hår!!

Det är så löjligt!
Nu har mitt hår tydligen börjat bli sådär faschinerande långt igen...!?
Kommer ihåg hur jobbigt det var sist när jag hade så långt hår och folk ibland behandlade en som en apa på zoo...
Nu börjas det visst igen!!?
Främlingar som kommer fram till en:
"Ååhhh vad fint hår du har! Är det ditt eget? Får jag känna på det?"
Mmm tack! :o) Nej det är min kompis hår, ehh not. Ja det är äkta, nej jag har inte extensions. Och framförallt NEJ du får INTE känna!
Visst blir jag glad om nån tycker jag har fint hår men inte fan vill jag att främlingar rör vid mig!

Jag kanske skulle prova det där... gå fram till en tjej på stan:
"Åhh vad fina bröst du har! Är det dina egna? Får jag känna?"
Uppskattat tro!?
*flin*

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Nina

gapskrattar Jag tycker verkligen du ska prova att känna på folks bröst, snacka om vilka olika reaktioner du kan få! haha Och seriöst, frågar främlingar om de får ta på ditt hår, folk är tokiga. :)

2009-03-27 @ 10:07:24
URL: http://ninaskreativakaos.blogspot.com
Postat av: Oh Mira

JA - seriöst! Dom frågar det! :oS

Och när man är på jobbet kan man inte gärna bite their heads off heller när de kommer med såna frågor...

...fast jag är nog överlag för snäll... :o/

2009-03-28 @ 00:42:06
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0