Miras minipizzor...

Oj oj, jag är proppmätt!
Övermätt.... :oS
Men kan man sansa sig eller när man lagar så jäkla god mat!? NEJ det kan man verkligen inte! Och jag sansa mig? Inte jag! Hehh...
Fyra pizzor var att ta i hur som helst.. :oP
Men resonerade som så att jag måste få i mig mat nu juh - glömde bort att äta innan jobbet idag, så det här är det enda jag fått i mig. Jag vet, dumt... klockan tio på kvällen också!
Jaja sån är jag. :o/
Pizza byggde denna vackra kropp! LOL... :oS
Mina minipizzor är iaf supergoda. Nu gjorde jag med salami på denna gång - men de är lika goda när jag gör med skinka eller vegetariska....
Snabbt, enkelt och supergott!
Nästa gång kanske jag ska orka göra pizzasallad med...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhhhhhhh vad gott det ser ut!!!

2009-03-17 @ 10:42:37
Postat av: Oh Mira

Men det ser inte i närheten lika gott ut som det var!! ;oP

Men lite lite för mycket ost vare....



..undrar om man skulle göra sig nån minipizza idag med... mums... hummn... :oP

2009-03-17 @ 11:53:25
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0