Jag ska fan aldrig mer dricka!? ;oP

Igår var jag då hos TH och drack lite rosa skumpa och öl...

Jag tyckte inte att jag drack så mycket men ja tydligen tillräckligt och lite till, hehh...
2 glas skumpa och 2 eller 3 öl... det är juh inte så mycket!!?
Men ja, sovit dåligt iofs hela veckan och igår med... och så hann jag inte med någon middag igår... :Kanske inte så konstigt ändå att man blir så påverkad då.. oS

Sen åkte jag på fyllan mitt i natten till OB i Nacka och väckte honom, trots att jag försökte va tyst och diskret när jag smög in... hummn... :oS

Nu är jag iaf fortfarande i Nacka.
Är bakis! Inte lika mycket nu som i morse dock, som tur är!!! För imorse vare den där klassikern - Jag ska fan aldrig mer dricka!! Hahahah...
Men värktablett, dusch, Cola och sushi fick lite liv i mig igen. Ja OB åkte iväg och handlade... och nej, jag åt så klart inte fisk eller skaldjur... ;oP

Ikväll blir det match med vår klan ::..D!N0SAURZ..:: i Rainbow Six Vegas 2.
Vi ska möta TEAM SiL Gaming (EU).

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0