I wear my bruises with pride!

Ja, vad tycks egentligen?
Är blåmärken fult!?

Ja jag antar att alla andra tycker det...
...men jag gillar faktiskt mina blåmärken... and I like the pain they came with. Ja inte alltid förståss - det beror juh så klart på...

Sjuk? Ja antagligen... eller lite annorlunda EMO!? ;oP
Ja annorlunda!! För jag skär fan inte mig själv... och gör inte illa mig själv heller, inte med flit iaf.
Sen är jag visserligen en KLANT som slår mig jämt... men det hör inte hit...

Sen det där med att "like the pain"... I like it, the right kind of pain - when I can feel it!!! Alltså, det är helt sjukt för jag känner inte att det gör ont ens - men får snyggiga märken av det minsta lilla. Ofta säger jag AJJ, av ren reflex för att jag vet att nåt BORDE göra ont egentligen... :oS

Ja, nu har jag nog varit lite för öppen här, enligt vissa... men det skiter vi i... det är mitt på natten och jag är antagligen övertrött, så...
Hur som helst har jag nog en rätt udda faschination då, av blåmärken...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0