Husliga jag

Jag är en sann mästerkock!!
True, true...
Så jäkla god mat jag kan göra, jajjamänsan!!! :oD

Dagens middag bestod av spaghetti med skinksås och riven parmesan!
I so love parmesan!!!!! <3

Och har lyckats övertyga Jenniboy också om att det är gott, WOOOW...
Bjöd henne på pasta med kasslersås förut och mer eller mindre tvingade henne att riva på lite parmesan - hon insåg att det var gott!! :oP

Jaha, då har man varit lite huslig också idag.
Lagat mat...
Städat lite, diskat, gjort fint i köket....
...får ta resten av lägenheten imorgon antar jag....

Imorgon ska jag juh få middagssällskap hemma - eller jag ska bli bjuden på middag, hemma hos mig.
Så antar att jag får städa undan det värsta iaf... hahah... orka städa ordentligt..
I'm no fucking Martha Stewart! ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0