House of the flying daggers

Igår kväll när Jenniboy var hemma hos mig och hjälpte mig att färga mitt hår så kollade vi på två av mina DVD-filmer... eller ja vi hade på dem i bakgrunden och slötittade lite, har juh ändå sett dem så många gånger vid det här laget! Först blev det Ace Ventura... och sedan House of the flying daggers - den filmen är så fin! Och hon är juh så bra!
Me <3 Ziyi Zhang.

Obs! Se INTE videon nedan om du inte har sett filmen (House of the flying daggers) - men se då för fan till att se filmen!!! Du har missat nåt! ;o)


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin blogg:)





händer idag då?

2009-03-11 @ 12:58:33
URL: http://supermatilda.full.nu
Postat av: Oh Mira

Åå tack tack!!

Vad glad jag blir! :oD



Idag, typ: Träna, sola, jobba, laga mat, äta, städa...

Ungefär så, vi får se vad jag hinner och orkar! :o)

2009-03-11 @ 13:52:18
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0