Hot & cold...

Ikväll åkte jag hem till Jenniboy efter jobbet.

Träffade hennes hyresvärd och hälsade, fick se lite hur det såg ut i övriga lägenheten...

Blev bjuden på middag.
Kycklinggratäng med cous cous.

Och så fem ton lösgodis... USCHH...
...som vanligt när jag ska hem på natten från JB så mår jag så dåligt så jag vill kräkas... alltid ätit för mycket skit... Blää...
Kanske skulle testa att rulla hem nån gång, Är juh nedförs hem... :oS
Fortfarande illamående.
Känns som jag ska spricka... :o/


Kollade lite på serier...
Såg nåra av mina gamla favoriter, som jag inte sett på länge.
Jag tittar juh aldrig på Tv numera. Har inte ens så jag kan kolla hemma - har juh inga TV-kanaler...
Såg iaf Christine och Brothers & sisters.
Christine är så rolig... knäpp! :oP


Och hur söta är inte dom här två!!?
<3


Aaaaww... <3

Idag har det varit helt sjukt väder!!
Orkade inte dra på mig jackan när jag sprang till grannaffären och handlade idag på lunchen.
När jag kom ut märkte jag att det snöade som fan. :o/
Men på tillbakavägen efter att ha handlat så var all snö som bortblåst! Det var vindstilla och solen gassade på så det nästan brändes i ansiktet och på den bara armen!
Helt sick!
:oS
Vår, vår, vår... Nuuuuu....




Torrt på vägarna iaf, alltid nåt det va... :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0