Gårdagen!

Åkte till Nacka igår direkt från jobbet och hade inte med mig laptopen, därav inget bloggande. Men här kommer nu istället en uppdatering av gårdagen då! :o)

Tog äckelbussen till jobbet igårmorse, istället för den jag brukar åka med. Uschh, säger jag bara... Söndag morgon = luktade spyor över hela bussen. Och så alla människor som alltid GLOR på en på den där bussen... Blä!


Shoppat lite, så hade på mig mina nya chockrosa strumpbyxor! I love pink! ;oP




Jobbade hela dagen i min korta klänning - men som tur är vet jag iaf att böja på benen när jag ska fixa saker, till skillnad från vissa människor som kommer in i butiken och inte har vett nog till det... :oS

Sen åkte jag till Nacka drekt från jobbet då, som sagt...
Blev juh lagom awkward att komma dit och tränga sig på... men så är jag också mästare på awkward så....

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0