Gårdagen - IKEA och Sahara.

Igår blev det till att jag åkte till Nacka...
Först träffade jag dock OB vid IKEA och så handlade vi lite.... Han köpte lite grejer och jag köpte en matta - till honom, eftersom jag förstörde hans matta med rödvin på nyårsafton.. :o( Jag hade dåligt samvete, så...

Efter IKEA åkte vi in till Söder och käkade Libanesiskt på Sahara.
Det var jättegott!!! :o)
Och jag drack rödvin, som var gott det med.. :oP
Trevligt att komma ut och äta på en riktig restaurang för en gångs skull, även om jag är en mästerkock... ;o)
Jag älskar juh att göra saker, nästan vad som helst faktiskt, fast jag har så dålig fantasi.... så det blir aldrig att man hittar på nåt iaf....





Sen så var det juh Earth Hour också igår vid 20:30.
Och JA, jag släckte ner alla lampor i hans lägenhet.
Men vi hade på TV:n faktiskt... vet inte om det var "tillåtet" men orkade inte sätta mig in i det just då...

Kollade på Robinson.
Mmm faktiskt.
Och jag skäms för det. :o(
För jag hatar juh den där skiten egentligen.... *flin*
Men nu blev det så iaf. :oP

Hade köpt rödvin och Minttu Black med mig... men drack juh bara ett glas av rödvinet sen... och rörde inte ens Minttun... :o/

Tror jag blivit pensionär typ...
Tidig middag, två glas rödvin och sen nog, så sova vid tolv på en lördag... och vakna innan åtta på söndagen...
Shit alltså... :oS

Glömde ta kort när man fortfarande var fräsch... så håll till godo med detta kort taget vid läggdags när håret är ruffsigt värre... hahah...
Tur att jag gillar det ruffsigt iaf.. ;oP

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0