Dagens outfit...



Ja idag fick jag då användning för den nya boleron jag köpte i söndags.
Så här ser den ut....
(Borde kanske spänna musklerna också när jag ändå leker spännis!? hahhah...)

Och så grävde jag fram ett par tygskor med hög klack, från långt in i garderoben.
Köpte dem förra sommaren - men nu har samma modell kommit ut i butik i år, de var populära.
Jag tycker de är snygga på andra - men trivs inte själv i dem.... Använde dem typ 2 ggr förra året och tänkte ge dem en ny chans nu.. men njaeee....
Och så vare juh så fint väder idag när jag gick till jobbet, så tänkte man kunde köra på lättare jacka. Det fick bli trenchcoaten! :o)
Ja just, observera att jag INTE är så sjuk att jag går med sånna här skor utomhus än - då har jag stövlar! Detta är inomhus så klart, på jobbet.... ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0